Compliment, klacht of tip?

Compliment, klacht of tip?

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Daarbij hechten wij veel belang aan een prettig, persoonlijk contact en een transparante communicatie. Wij streven er naar dat het onderzoek en de behandeling nauwkeurig afgestemd worden op u en uw specifieke klacht.

Hebt u een compliment, een klacht of een tip? Dan horen we dat graag. Uw feedback helpt ons om de zorg die we verlenen te optimaliseren.

Complimenten of tips

Compliment, klacht of tip

Bent u tevreden over ons of hebt u adviezen en tips? Laat het ons weten.

U kunt ons dit via onderstaande wegen kenbaar maken:

Klacht

Hebt u onverhoopt een klacht over het gedane onderzoek, de behandeling, de manier waarop er contact met u werd gemaakt, de manier waarop u werd benaderd, de wijze van communicatie of over andere zaken, dan kunt u die via het volgende formulier aan ons kenbaar maken: klachtenformulier.

Op de volgende pagina kunt u ons klachtenreglement vinden: klachtenreglement. Wij nemen uw klacht te allen tijde zeer serieus en streven ernaar om uw klacht op te lossen en om dergelijke klachten in de toekomst te voorkomen.

Vragen?

Mocht u (andere) vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen.

 

Noëlia Winkelmolen

Complimenten- en klachtenfunctionaris Sens Gezondheidszorg®